Karolines køkken inspirerer året rundt

Karolines Køkken ønsker at inspirere forbrugerne året rundt. Hos os fandt de løsningen - et mobilt køkken, der sikrer den rette branding og inspirerer til nye retter.

Karolines Køkken har en ambition om at gøre det nemt og lækkert for danskerne at lave lækker mad derhjemme. Men hvad skal der egentlig til for at gøre oplevelsen til noget ekstra, som forlænger forbrugernes oplevelse - og øger brandværdien?

 

Branding året rundt

Det er efterhånden et stykke tid siden, Karolines Køkken henvendte sig til os for at få en brandingløsning, der kunne bruges flere gange. Vi endte med at designe en unik, flot stand, som kan skaleres i forhold til, hvor meget plads vi har i de enkelte butikker.

Designet er baseret på vores viden om, hvad der skaber opmærksomhed i butikkerne, og hvad der fanger forbrugeren. Derfor endte vi med et mobilt køkken, opbygget i moduler og udarbejdet med de ikoniske røde og hvide Karolinetern.

Men det stopper ikke her. Vi sørger selvfølgelig for at producere alle materialer og tilpasse det grafiske design, så det hele spiller sammen.

Koordinering og logistik i forbindelse med alle aktiviteter for Karolines Køkken overlader Arla trygt til os det kan du bl.a. læse mere om her.

Tilbehøret er alfa og omega

Efter Arlas specifikationer har vi udvalgt og uddannet et ambassadørkorps, som er klar til at give de besøgende den allerbedste oplevelse og styrke Arlas brand. For at sikre et konstant højt serviceniveau deltager alle ambassadører to gange årligt i produkttræning og modtager løbende briefing på nye produkter osv. De har Karolines Køkken helt inde under huden og er altid klar til at hoppe ombord i køkkenet.

Fra køkkenet deler korpset hver eneste måned lækre smagsprøver ud til alle, der bl.a. kommer forbi Bilkas mange butikker. Her får de både inspiration til aftensmaden og kan deltage i forskellige konkurrencer, der knytter sig til bestemte Karolines Køkken produkter.

Skulle de glemme opskrifterne på vej rundt i butikken eller på hjemturen, kan de finde dem igen på Bilkas app.

Det opsigtsvækkende set-up løftede Karolines Køkkens brand med et unikt design og de mange lækre produkter får hver eneste uge danskerne til at gøre lidt ekstra ud af aftensmaden.


Vil du vide mere om casen?

Kontakt: Bjørn Kidmose

Tlf.: 2537 0804

E-mail: bk@relationmedia.dk

 

Medarbejderlogin