• Lipton Roadshow 1
  • Knorr #3
  • RugFras iForm 2014 #1
  • Arla
  • Leerdammer #1
RM Greenhouse

Vil du vide mere?

KO
Kontakt Kathrine Obling

Direkte +45 3144 1835  

 

ko@relationmedia.dk

Event marketing og grafisk design

Vi designer oplevelser og grafisk materiale med udgangspunkt i jeres brand og målgruppe. Kunderne får en stærkere relation til jeres brand, og I får øget salg og mere loyale kunder!

Traditionel markedsføring er ikke længere nok til at fange og bevare kunders opmærksomhed. Oplevelser tilfredsstiller til gengæld kundens sanser og giver en personlig oplevelse. Kunderne husker oplevelser bedre end f.eks. annoncer, og oplevelser kan deles og fortælles videre til venner og familie. På den måde får I jeres kunder tættere på og skaber samtidig nyhedsværdi, som kan tiltrække nye kunder.

 

Her kan vi i Greenhouse hjælpe jer. Hvis I ønsker det, kan vi varetage hele eventprocessen og projektledelsen fra A-Z:

 

  • idé- og konceptudvikling
  • grafisk design og POS-materiale
  • rekruttering og briefing af personale
  • koordination og logistik omkring lokationer og materialer
  • eksekvering og grundig evaluering

 

 

Vi tager udgangspunkt i jeres brand, målgruppe og ønsker for projektet. Med vores store kendskab til kunderne og de virkemidler, der påvirker tilknytningen til et produkt, udvikler vi koncepter eller grafisk materiale, som giver jeres kunder en særlig oplevelse. Vi finder yderligere de lokationer og forretningsområder, som passer til netop jeres projekt. På den måde kan I få størst muligt udbytte i form af øget kundeloyalitet og øget salg.

 

Har I brug kreative tiltag i jeres markedsføring, er vi klar. Hvad kan vi gøre for jer?

 

 

GreenDay workshops

Vi tilbyder desuden at afholde workshops, kaldet GreenDays, hvor medarbejdere fra jeres virksomhed bliver inddraget i en kreativ proces omkring én eller flere problemstillinger fra jer. En GreenDay tager omkring 4 timer og afholdes normalt i vores lokaler i København. Det forløber typisk på følgende måde:

 

  • velkomst og introduktion
  • præsentation af dagens problemstilling(er)
  • idégenerering
  • indledende konceptudvikling
  • afrunding og evt. evaluering

 

I får efterfølgende et samlet idékatalog elleren rapport fra workshoppen, som I kan bruge internt i jeres virksomhed.

 

 

Lipton

Lipton Roadshow

Roadshows med Rodeo Surfboard

Rugfras

RugFras iForm 2014 case

Test din råstyrke til iForm-løb

Knorr

knorr

Mobilt køkken med smagsprøver

Print