Datadrevet forretningsindsigt
- fra reaktiv til proaktiv

Datadrevet forretningsindsigt bygger på kvalitativ og kvantitativ data, som gør dig i stand til at træffe de rigtige beslutninger om de produkter, du tilbyder.

Det er med andre ord din vej til indsigt i din målgruppes adfærd. Du får et indblik i, hvorfor de handler, som de gør - og hvad du kan gøre, for at dine produkter bliver mere attraktive i et yderst konkurrencepræget miljø.

 

 

Forretningsindsigt bringer dig tættere på kunderne og forbrugerne

Før i tiden blev mange beslutninger truffet på baggrund af mavefornemmelsen. I dag kan du med fakta og data komme langt tættere på, hvad dine kunder og forbrugerne tænker om netop dit produkt.

Hos RelationMedia hjælper vi dig med at opnå den viden, der gør, at du kan træffe de rigtige beslutninger. Og vi gør det på den bedste måde i branchen.

Ved at kombinere mystery shopping og fokusgruppeinterviews med exit interviews opnår du en indsigt i kundernes/forbrugernes adfærd, der dækker din virksomhed eller dit brand 360 grader.

Med konsekvent og indgående dataindsamling kan du opnå en reel viden baseret på fakta, der gør dig i stand til at agere proaktivt.

Det kræver selvfølgelig, at din data skal behandles rigtigt bagefter, for at du får fuldt udbytte af arbejdet. Derfor tilbyder vi altid vores kunder at opstille deres data nemt og overskueligt, så det er let at sætte gang i nødvendige tiltag.



Skal vi hjælpe dig med den rigtige løsning inden for?
MYSTERY SHOPPING          EXIT INTERVIEWS    


Afrapportering i flere formater

I udgangspunktet kan dit data leveres i præcis det format, du ønsker. Du bestemmer selv, hvordan og hvornår du vil modtage datagrundlaget fra os. Hvis du har brug for det, kan du altid få os ud at præsentere vores indsamlede data.

Du har mulighed for at vælge vores dashboard-løsning . Her kan du følge med i dataindsamlingen, næsten i real-time. Dashboard er især en god løsning, hvis du har valgt, at vi løbende skal indsamle data for dig. Her får du mulighed for selv at dykke ned i de tal, du mener, er relevante i en given sammenhæng.

Har din virksomhed deres egen analyseafdeling, videreformidler vi vores rådata til afdelingen, som så selv kan bearbejde og implementere det i virksomhedens øvrige rapporteringer.

Endelig kan du vælge en fysisk rapport , der giver dig et overblik over dataindsamlingen og dykker ned i de områder, vi på forhånd har defineret sammen.

Uanset hvilken afrapporteringform du vælger, har du naturligvis altid adgang til al rådata, hvis du ønsker det. Nu er du på forkant med udviklingen i dit segment og kan reagere meget hurtigere end tidligere på udsving og ændringer i segmentets adfærd.

 

Jeg hjælper dig til at opnå overblik og udvikling via brugbar data

Lad mig rådgive dig omkring brugen af data - forskellige former for dataindsamling og afrapportering, samt hvordan vi kan hjælpe dig til den rigtige indsigt.


Kontakt: Christian Flamand Goldschmidt

Tlf.: 4179 2879

E-mail: cfg@relationmedia.dk

Medarbejderlogin