Events
- giv kunderne en enestående oplevelse

Det hele begynder med en ide. Den sidder du måske helt alene med, og det behøver du faktisk slet ikke. Mangler du vejledning fra start til slut for at give forbrugerne en oplevelse ud over det sædvanlige?

Bruger du events rigtigt, styrker du både dit produkts brand og skaber samtidig en samhørighed med forbrugerne, som er meget svær at opnå gennem andre former for markedsføring.

 

 

Fra ide til afholdt event

Hos RelationMedia bærer vi opgaven for dig, fra den første ide over design og planlægning af eventen og helt til eksekveringen. Det eneste du skal gøre er at deltage i et opstartsmøde, hvor vi får defineret målene for den enkelte kampagne. Derfra handler det for dit vedkommende om at vælge det setup, du bedst kan lide - resten klarer vi.

Men hvordan måler du så på, om din investering kan betale sig? Her hjælper vi dig med at finde de rigtige målepunkter. Det kan fx være antallet af kontaktpunkter, vi har nået, eller hvor meget vi fik uddelt.

Du kan også vælge at få udsagn fra kontaktpunkterne, hvor vi sørger for at spørge dem om oplevelsen under afholdelsen af eventen. Vi samler det hele i en rapport til dig, som du får, når først din event er afholdt. Desuden sender vi dig billeder og film, så du kan se, hvordan det hele løb af stablen - hvis du ønsker det.




Kreativitet er nøglen til en succesfuld event

Vi har i flere år hjulpet Quaker med at promovere deres produkt Rugfras ved en årligt tilbagevendende event på iForm løbene.

Quaker har brugt os til alt fra idegenerering og konceptudvikling til eksekvering. De tog os med i hele processen, og det har givet Rugfras et rigtig stærkt setup både i Danmark og Sverige.

Det vigtigste for vores kunder er, at de kan overlade det hele til os. Bruger du allerede et reklamebureau, er det meget naturligt, at du trækker på dem, når der skal tænkes kreativt. Det giver en masse gode ideer, men de færreste bureauer kan byde ind med den praktiske erfaring, som vores mange år i branchen har givet os. 

Hvis du vil være sikker på, at din gode ide også ender med at være en event, som deltagerne husker langt ud i fremtiden, og at ideen rent faktisk kan eksekveres, så skal du bruge en samarbejdspartner, der kan det hele. Vi ved fx, hvordan du får lokket forbrugerne op på et Lipton surfbræt, i jagten på den ultimative sommerpræmie - og vi leverer en rapport, du kan bruge til noget bagefter.

Events er for alle

Du kan bruge events som ren branding af et produkt eller vælge at gøre noget ekstra ud af dit næste kundearrangement. Det kunne være en inspirationstur, hvor du får os til at planlægge hele dagen, invitere gæsterne og sørge for alt, hvad der skal til for at gøre turen til noget ganske særligt.

Hvad med et slag golf med udvalgte kunder eller en ordentlig omgang god musik tilsat lidt fadøl i bøgeskoven ved Skanderborg? Der er nok af muligheder for at gøre noget ekstra og sikre en endnu tættere relation i fremtiden.

 

Doritos chips-kanon på Smukfest 

Vi skabte fest, glæde og godt humør for andet år i træk med Doritos og nåede ud til potentielle kunder på en helt ny og sjov måde.

 

Læs hele casen her

 

 

  

Jeg er ekspert i at skabe gode oplevelser

Sidder du med en ny-lancering, et business arrangement eller andet, hvor der skal ske noget ekstra? Så kontakt mig og lad os brainstorme sammen. 


Kontakt: Kathrine Obling

Tlf.: 3144 1835 

E-mail: ko@relationmedia.dk

Medarbejderlogin