Exit-interviews
- styrker kunderelationerne

Hvordan oplever forbrugerne dine butikker? Er de tilfredse med serviceniveauet, medarbejdernes viden, udvalget af varer og kampagnetilbud? Foretrækker de et bestemt brand frem for dit, og hvorfor?

Der ligger en stor portion uudnyttet viden lige uden for din rækkevidde. Men hvordan får du fingrene i det?

 

 

Exit-interviews på NPS

Netop nu er det særligt vigtigt for mange producenter at finde ud af, om deres slutbrugere vil anbefale et bestemt produkt til familie og venner. Du kender det nok som NPS-scoren.

Et exitinterview er din mulighed for at få indsigt i dit brands NPS-score. Du kan måle på, hvordan dit brand præsterer i forhold til konkurrenternes, især når der ikke er tilbud på dit
produkt. Sælger det, fordi de handlende foretrækker det, eller fordi konkurrentens var udsolgt?

Vi udarbejder spørgsmålene specifikt til den enkelte måling. Er det første gang, du skal arbejde med exitinterviews, får du selvfølgelig også sparring på, hvilke målinger der er mest
relevante for dig. Med den mængde information, du potentielt kan få ind, er det vigtigt at vælge de områder ud, som reelt kan give din organisation værdi og noget at arbejde ud fra.



Spørg forbrugerne med exit-interviews

Med exitinterviews får du adgang til al den viden, du har brug for, for at kunne servicere forbrugerne bedst muligt. Det giver dig en unik mulighed for at tage temperaturen på, hvordan dine butikker præsterer.

Få RelationMedia til at foretage en kundeundersøgelse for dig.

På baggrund af et sæt specifikke spørgsmål sender vi interviewere ud i dine butikker. De stiller sig ved udgangen, fx bag kasselinjen, og sørger for at spørge forbrugerne mens deres oplevelse af din butik er i frisk erindring. Vi anbefaler løbende tracking, så du løbende kan holde øje med udviklingen. Netop den løsning var KIWI Danmark meget glade for.

Du kan undersøge, om forbrugerne synes, det er nemt at finde de produkter, de har brug for, hvordan de oplever butikken, synes de den er pæn, hvordan de vurderer butikken eller kæden i forhold til konkurrenterne. Det er faktisk kun fantasien - og brugbarheden - der sætter grænser for, hvad du kan få svar på.

Vil du have endnu mere ud af dine exitinterviews, kan du kombinere dem med mystery shopping. Jo mere data desto bedre indsigt.

 


Kunde- og servicetracking

Vi hjalp med at give et 360 graders indblik via kunde- og servicetracking - som et håndgribeligt værktøj.

 

Læs hele casen her

 

 

 

Hvilken type data har du behov for?

Giv mig et uforpligtende opkald, så vil jeg hjælpe dig til at få større indsigt ved hjælp af data.


Kontakt: Christian Flamand

Tlf.: 4179 2879

E-mail: cfg@relationmedia.dk

Medarbejderlogin