- få en ny dimension med
Mystery shopping, data giver smil på læben
En af de mest populære metoder til at opnå kendskab til kundernes oplevelse af butikken er mystery shopping. Du opstiller en række kriterier, som de enkelte butikker skal kvalificeres efter. Derefter sender du den liste til os. Nu er det vores opgave at få tjekket op på butikkerne, mens du laver det, du er bedst til.
Vi sender en mystery shopper ud til hver enkelt butik, med din liste i baglommen. Shopperen går på indkøb og noterer sine indtryk med udgangspunkt i det, vi har aftalt.
Du kan fx få at vide, om: Prisen er korrekt på udvalgte varer, tilbudsvarerne er til at finde, butikken er ren og pæn, samt om produkterne er til at finde (OSA on shelf availability). Du kan få et indgående indblik i butikkens generelle serviceniveau, om bestemte kampagneprodukter er til at finde, og om der er et smil på læben, når shopperen når til kasselinjen.
Når mystery shopperen har udført sit arbejde, sender vi dig en rapport med data, som du kan benytte til at skrue på de rigtige knapper, så dine kunder får en endnu bedre oplevelse.
Bliv inspireret af vores andre kunder
Med Mystery Shopping kan vi give dig indsigt i hvordan du kan optimere dit salg og din service. Vi måler og analyserer lige præcis det du ønsker svar på med udgangspunkt i anonyme kunders feedback. Her kan du se et udvalg af det, vi har hjulpet andre kunder med.
Lad mig vejlede dig ud fra dit behov
Trænger du til et frisk perspektiv på, hvordan dine butikker eller produkter klarer sig? Med et enkelt opkald kan du sætte gang i processen.
Kontakt: Christian Flamand Goldschmidt
Tlf.: 4179 2879
E-mail: cfg@relationmedia.dk
