Mystery Shopping
- få en ny dimension med 

Der er sket meget siden små købmandsbutikker slog dørene op og gav deres kunder mulighed for at købe alt på et sted. Dengang kendte alle hinanden, og købmanden vidste præcis, hvad Fru Jensen købte mest af, så han altid havde de rigtige produkter på hylden.

I dag mødes butikskæderne af samme ønske fra kunderne, men tiden er løbet fra de små butikker, og det er sværere at lære sine kunder at kende på helt samme måde. Derfor må du ty til andre metoder for at opnå samme kendskabsgrad.

 

 

Mystery shopping, data giver smil på læben

En af de mest populære metoder til at opnå kendskab til kundernes oplevelse af butikken er mystery shopping. Du opstiller en række kriterier, som de enkelte butikker skal kvalificeres efter. Derefter sender du den liste til os. Nu er det vores opgave at få tjekket op på butikkerne, mens du laver det, du er bedst til.

Vi sender en mystery shopper ud til hver enkelt butik, med din liste i baglommen. Shopperen går på indkøb og noterer sine indtryk med udgangspunkt i det, vi har aftalt.

Du kan fx få at vide, om: Prisen er korrekt på udvalgte varer, tilbudsvarerne er til at finde, butikken er ren og pæn, samt om produkterne er til at finde (OSA on shelf availability). Du kan få et indgående indblik i butikkens generelle serviceniveau, om bestemte kampagneprodukter er til at finde, og om der er et smil på læben, når shopperen når til kasselinjen.

Når mystery shopperen har udført sit arbejde, sender vi dig en rapport med data, som du kan benytte til at skrue på de rigtige knapper, så dine kunder får en endnu bedre oplevelse.


 

 

 

 

Lad mig vejlede dig ud fra dit behov

Trænger du til et frisk perspektiv på, hvordan dine butikker eller produkter klarer sig? Med et enkelt opkald kan du sætte gang i processen.


Kontakt: Christian Flamand Goldschmidt

Tlf.: 4179 2879

E-mail: cfg@relationmedia.dk

Medarbejderlogin